Public Relations to budowanie i kształtowanie stosunków społecznych danego podmiotu z jego otoczeniem. Celem PR jest zadbanie o jak najlepszy wizerunek, jak i akceptację działań firmy/marki w stosunku do grupy ludzi lub firm.

Co wchodzi w skład usług PR?

Wachlarz usług PR jest bardzo duży, więc można go odpowiednio dostosować do konkretnych potrzeb danego klienta:

  • wewnętrzny PR, czyli komunikacja wewnętrzna;
  • relacje z mediami;
  • wizualna identyfikacja firmy, produktu lub usługi;
  • budowanie wizerunku pracodawcy;
  • organizacja imprez i spotkań;
  • monitorowanie mediów – tradycyjnych i elektronicznych;
  • kryzysowe zarządzanie;
  • relacje z blogerami.

Jakie są zalety PR?

PR może przynieść bardzo wiele korzyści, ponieważ buduje relację firmy/marki z otoczeniem. Dzięki mocnej relacji z otoczeniem, wartość firmy na rynku wzrośnie.
Zalety PR:

  • przekazuje prawdziwe informacje, a także koryguje błędne lub te, które nie zostały wykorzystane;
  • naprawia, jak i stale udoskonala komunikację wewnątrz firmy;
  • dba o pozytywy wizerunek w mediach i internecie;
  • przekonuje otoczenie firmy czy osoby, że postępuje w zgodzie z ich interesami;
  • pośrednio pomaga w procesach sprzedaży produktów na rynku.

Dla kogo usługi PR?

Usługi PR są dla wszystkich. Każda marka, nawet osobista, potrzebuje posiadać w swoich szeregach eksperta, który skupi się na komunikacji, przekazywaniu ważnych wartości, budowaniu zaufania i wizerunku. Osoba taka w razie potrzeby łagodzi sytuacje kryzysowe.

Warto pamiętać, że każdy pracownik firmy, a także jej właściciel, stanowią wizytówkę. Dlatego też relacje na polu zawodowym, jak i prywatnym stanowią obszar do przekazywania dobrze przemyślanych komunikatów o marce.

Do kogo się zgłosić?

Najlepiej znaleźć osobę z dużym doświadczeniem. Taką osobą jest Beata Sowa. Dzięki jej doświadczeniu, działaniu przy różnych projektach i kampaniach, pozyskamy do swojego zespołu świetnego eksperta. Zyskamy osobę z doświadczeniem, świeżymi pomysłami, gotową podjąć się nowych wyzwań.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

one × 5 =