Public Relations to budowanie i kształtowanie stosunków społecznych danego podmiotu z jego otoczeniem. Celem PR jest zadbanie o jak najlepszy wizerunek, jak i akceptację działań firmy/marki w stosunku do grupy ludzi lub firm.
Co wchodzi w skład usług PR?
Wachlarz usług PR jest bardzo duży, więc można go odpowiednio dostosować do konkretnych potrzeb danego klienta:
- wewnętrzny PR, czyli komunikacja wewnętrzna;
- relacje z mediami;
- wizualna identyfikacja firmy, produktu lub usługi;
- budowanie wizerunku pracodawcy;
- organizacja imprez i spotkań;
- monitorowanie mediów – tradycyjnych i elektronicznych;
- kryzysowe zarządzanie;
- relacje z blogerami.
Jakie są zalety PR?
PR może przynieść bardzo wiele korzyści, ponieważ buduje relację firmy/marki z otoczeniem. Dzięki mocnej relacji z otoczeniem, wartość firmy na rynku wzrośnie.
Zalety PR:
- przekazuje prawdziwe informacje, a także koryguje błędne lub te, które nie zostały wykorzystane;
- naprawia, jak i stale udoskonala komunikację wewnątrz firmy;
- dba o pozytywy wizerunek w mediach i internecie;
- przekonuje otoczenie firmy czy osoby, że postępuje w zgodzie z ich interesami;
- pośrednio pomaga w procesach sprzedaży produktów na rynku.
Dla kogo usługi PR?
Usługi PR są dla wszystkich. Każda marka, nawet osobista, potrzebuje posiadać w swoich szeregach eksperta, który skupi się na komunikacji, przekazywaniu ważnych wartości, budowaniu zaufania i wizerunku. Osoba taka w razie potrzeby łagodzi sytuacje kryzysowe.
Warto pamiętać, że każdy pracownik firmy, a także jej właściciel, stanowią wizytówkę. Dlatego też relacje na polu zawodowym, jak i prywatnym stanowią obszar do przekazywania dobrze przemyślanych komunikatów o marce.
Do kogo się zgłosić?
Najlepiej znaleźć osobę z dużym doświadczeniem. Taką osobą jest Beata Sowa. Dzięki jej doświadczeniu, działaniu przy różnych projektach i kampaniach, pozyskamy do swojego zespołu świetnego eksperta. Zyskamy osobę z doświadczeniem, świeżymi pomysłami, gotową podjąć się nowych wyzwań.
Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz